Vorige week - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Stephanie Conradi - WaarBenJij.nu Vorige week - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Stephanie Conradi - WaarBenJij.nu

Vorige week

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

10 September 2014 | Suriname, Paramaribo

Hoi allemaal,

Hier weer een reisverslag van vorige week.
Donderdag 4 september naar het zwembad 'Zin' geweest. Lekker afgekoeld. We hebben deze dag ook de eerste regenbui meegemaakt.

Vrijdag 5 september overdag weinig gedaan. Aan school gewerkt (ja dat moet ook gebeuren) boodschappen gedaan met Jolein en 's avonds naar 'Touche' een club geweest. Was erg leuk. Ook waren er 45 studenten van Augustinus uit leiden.

Zaterdag 6 september overdag niet veel gedaan. We hebben aan 't logboek gewerkt. 's Avonds naar Zinsi bar geweest. Hier hebben we cocktails gedronken, sweet Peach had ik. Heerlijk! Haha

Zondag 7 september zijn we gevraagd om met een gehuurde boot mee te varen om dolfijnen te spotten. We zijn uiteindelijk met een groep van 14 Nederlanders gaan varen. Tijdens de boottocht hebben we 2 dolfijnen gespot. Naja we zagen hun ruggen boven t water uitkomen. We zijn verder gevaren naar Leonsberg. Daar op t strand aangelegd. We moesten een stuk lopen. We liepen langs zelfgemaakte huisjes die naar onze begrippen bijna uit elkaar vielen. Deze mensen waren vissers. Dit was te ruiken ook. Eenmaal aangekomen op t strand begon het te regenen. Naja keihard te regenen. We konden onze spullen niet eens bedekken. De regen duurde wel 45 minuten lang. We zijn de Atlantische oceaan ingegaan omdat het water veel warmer was dan op t strand. Na paar uur weer terug naar de kust gevaren. We zijn met een groep uiteten geweest op Blauw grond. Dit is een straat waar allemaal eettentjes zijn. Na t eten zijn we naar een poolparty geweest. Wij in onze natte kleding ernaar toe. Helaas was de rest up to dress. Dus we vielen nogal op daar. Haha!

• 10 September 2014 - 19:09

Greet:

Nou,nou,jullie hebben het er maar druk mee!!
    Leuk hoor,lekker genieten daar!x