Laatste bericht vanuit Nederland - Reisverslag uit Wassenaar, Nederland van Stephanie Conradi - WaarBenJij.nu Laatste bericht vanuit Nederland - Reisverslag uit Wassenaar, Nederland van Stephanie Conradi - WaarBenJij.nu

Laatste bericht vanuit Nederland

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

01 September 2014 | Nederland, Wassenaar

Hoi allemaal,

Dit is het laatste berichtje vanuit Nederland.
Van de week nog veel stress dat we toch een werkvisum nodig hebben in Suriname i.p.v. een toeristenvisum. Woensdag nog naar het consulaat van Suriname geweest in Amsterdam. Gelukkig was dit snel geregeld.

Vandaag mn koffer ingepakt. Helaas was deze 4 kilo te zwaar. Wat kleding in mijn handbagage gedaan en alles was ingepakt dankzij mijn moeder.
Afgelopen weken afscheid genomen van vrienden, familie en kennissen. Gisteren voor het laatst gewerkt. Vandaag kwam Linda nog even gedag zeggen en nog lekker uiteten geweest bij 't Hoekje met opa, mama en Greet. Erg gezellig en lekker.

Vandaag was de gevoelstemperatuur in Suriname 46 graden dus ben benieuwd hoe we die hitte gaan ervaren morgen.

Morgen vertrekt het vliegtuig om 11.15 uur en komen we om 15.15 uur lokale tijd aan.
Voor de mensen die willen Skypen of FaceTimen kunnen de volgende adressen toevoegen. App van te voren dan weet ik wanneer we kunnen Skypen of FaceTimen.

FaceTime: steefconradi@gmail.com
Skype: steefconradi

Doeiii!

• 01 September 2014 - 01:13

Lisa:

Goede reis Steef! Hopelijk valt het mee met de warmte...
    Tot spreeks! :) xxx

• 01 September 2014 - 06:14

Greet:

Goede reis Steef,geniet ervan en tot over drie weken!xxx

• 01 September 2014 - 09:33

Cocky:

Een hele goede reis en geniet van alles